INLÄGGSIDA alicemazing -

Question #1

emma Om:             Fitness       
vad äter du för mat? äter du ris och pasta? vad äter du till frukost? innan träning? efter träning? Du har en sjuktbra blogg.

Får väl börja med att tacka, hehe. Är alltid osäker på att svara på sånna här frågor, vill inte göra er besvikna. Klart jag äter ris, pasta, bröd och potatis. Det skulle jag inte må bra utan, samma som godis lite då och då (för ofta på sistone) Jag tror att felet många gör när dem vill gå ner i vikt är att sluta äta saker som dem tycker är gott, eller slutar äta saker som kroppen behöver. Det slutar med att man rasar i vikt, sen blir man så sugen och så hungrig att man går upp allt det igen. Som jag ser på det ska man bara sluta äta allt fettigt och onyttigt. Äta mycket grönsaker mindre kött och mindre kolhydrater. Men inte skippa det helt, och verkligen inte köttet. Jag äter normal husmanskost typ igår efter att jag tränat åt jag kyckling massa sallad lite ris blandat med mammas tomatsås. Till frukost varierar, ägg, bacon, bröd, flingor, mjölk, knäckebröd, frukt, riskakor, juice (sååå synd att jag inte tycker om kvarg/kesella/youghurt och sånt annars hade jag nog ätit det till frukost. Beror på hur mycket tid jag har över. Likaså innan träning, varierar helt och hållet men oftast äter jag inte innan träning för att jag får jättelätt håll.. Jättejobbigt faktiskt.
Vet att man kan gå ner i vikt utan att gå på värsta dieten, det skulle jag aldrig göra. Älskar mat för mycket! Så om ni är ute efter att rasa i vikt eller äta värsta nyttiga maten är jag väl inte rätt person att prata med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0