INLÄGGSIDA alicemazing -

What's a Sunday without some drama

Vet inte var det framgick något "elakt" i mitt inlägg nedanför. Men ja, allt tolkas ju på olika sätt. Hoppa inte på mig för att ni inte känner mig och vet vilket sätt jag menade detta på. Vet inte heller var det framgick att jag ville umgås med henne? Bara för att man saknar hur en människa varit betyder inte det att man vill ha tillbaka kontakten igen. Men fick mig ett gott skratt iallafall. Så mycket ilska, och jag kan lova att det inlägget inte tog hälften så mycket energi och uppmärksamhet att skriva som era kommentarer gjorde. Tänk så mycket jag påverkar er, det måste störa er något så fruktansvärt mycket. Att jag kan skriva en mening också är smsandet, telefonsamtalen, kommentarerna, energin och ilskan igång. Tragic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0