INLÄGGSIDA alicemazing -

YOU OPENED MY EYES NOW I SEE

Ställde mig nyss på vågen, vilket jag inte gjort på 2 veckor för vår våg hemma är sönder. Har gått ner 3,4 kg! Sjukaste jag varit med om faktiskt, under dessa två veckorna har jag alltså bara ätit godis två gånger, jag brukar vanligtvis käka lite godis då och då och jag är en sådan människa som inte kan sluta när jag väl äter onyttigt. En liden tjockis med andra ord, men blev typ överlycklig nyss haha men jag är en riktig jojo-människa vilket jag vill sluta vara. SJUKT JU. Dessutom rör jag på mig tio gånger mer så fort det blir varmare, går och cyklar istället för att be mamma köra eller ta bussen. Älskar ju att vara ute när det är skönt väder!! Nu ska det pluggas

Kommentarer
Postat av: frida

Du är gryyym bro

2013-05-13 @ 18:28:53
Postat av: Alice

Amen dudå sexi mf!!!!!

2013-05-13 @ 21:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0