INLÄGGSIDA alicemazing -

Dag 3 - Mina syskon

Detta är min storebror Joshua Opebiyi. Eftersom vi står varandra jättenära så bråkar vi rättså ofta, inte lika ofta som innan, kan faktiskt inte komma ihåg senast vi riktigt bråkade. Men det beror på att killen ovan nästan aldrig är där jag är. Han är iallafall en väldigt omtänksam person och ibland är han lite för snäll mot vissa människor (inte mot mig, hehe) och på sistonde har han blivit rättså rolig också. Han kan mig in och utantill och därför vet han exakt vad han ska göra för att jag ska bli glad,arg, ledsen, sur, irriterad osv. Det tycker jag är jobbigt. Men ja, han har ett hjärta av guld min bror. 
Sen får jag ju inte glömma att jag även har en halvsyster som bor i Malmö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0