INLÄGGSIDA alicemazing -

LAST NIGHT I HAD ENOUGH

Igårkväll var helt enkelt droppen, jag förstår inte. Jag kan inte vara vän med henne. Jag klarar inte av hennes sätt att bete sig emot mig och hennes bästa vän. Hon umgås med människor hon inte tycker om, hon ljuger hittar på och pratar skit om de personer hon umgås med i sin nya klass. Vissa kanske accepterar det men inte jag, jag är en ärlig människa och säger vad jag tycker. Jag orkar inte gå runt och vara irriterad längre. Att kasta skit i mitt huvud och säga saker som hon sa igår, endast för att såra mig kommer jag aldrig glömma. Jag brukar inte hänga ut folk såhär, men hon har sjunkit lägre än vad jag trodde en människa kunde göra. Screw you. TTYN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra sagt Alice. De e därför hon har många kompisar men knappt nån vän. Stå på dig!

2011-12-06 @ 14:38:05
Postat av: Anonym

frågan är vem av er två det är som har sjunkit lägst. moget beteende bruden!

2011-12-06 @ 17:33:53
Postat av: Anonym

hmm, undrar vart dessa kommentarerna tog vägen?



"varför tog du bort att det var om e.e"



"detta handlar om E ellerhur"



"haha, hennes röst. Klarar fan inte av den i fem minuter. Och hennes öron. hahah"



2011-12-07 @ 00:10:00
Postat av: alice

Men oj moget att anmäla kommentarer också. Och vem som har sjunkit lägst. Bevisligen hon? Haha. Vad är det som är svårt att se. Man går över gränsen om man snackar skit om sin bästa vän och hon dessutom accepterar det. But what to do. Säger mer om er än om mig. Man ser ju vad folk som kommenterat tycker om henne. Så det så! Jag har inte gjort något fel :)

2011-12-07 @ 00:12:53
URL: http://alicemazing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns förmodligen en anledning till att dina kommentarer togs bort. För att det var personangrepp och kränkande. Om du inte nu är så trött på henne så sitt inte varje dag och skriv om henne.

2011-12-07 @ 05:49:28
Postat av: Anonym

Håller med dig man går över gränsen när man ljuger och snackar skit om bästisen. Synd om henne som tror att hon har en riktig vän.

2011-12-07 @ 08:58:17
Postat av: alice

Personangrepp? Sen när blev sanning personangrepp? Skriver om henne varje dag. Försöker bara göra saker klart eftersom folk undrar och jag tänker inte vara den som sitter hemma och ljuger. Enough said!



Och ja, det gör man verkligen. "Synd om henne"

2011-12-07 @ 10:27:36
URL: http://alicemazing.blogg.se/
Postat av: O

Ush vad tråkigt. Du som var så bra vänn med dom två innan. Men jag antar att det är jobbigt att umgås med personer som snackar skit om varandra. Ta hand om dig Alice!

2011-12-07 @ 12:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0