INLÄGGSIDA alicemazing -

SÖTA BILDER


Hejhej!

Idag har varit en mycket bra dag, var och klippte mig innan och blev supernöjd. Inte alls lika slitet längre! Påvägen hem mötte jag upp Emelie och Rebecca, planerade nyår som ser ut till att bli riktigt riktigt bra! Sen åkte jag iväg och fixade lite saker. Direkt när jag kom hem så plingade det på dörren och där stod Emelie och Rebecca och väntade. Så sen cyklade vi iväg till Emelie och här har vi bara pratat och lyssnat på peppmusik. Nu har jag och Emelie precis ätit god mat, fast inte lika god mat som ska ätas imorgon. Och nu ska vi troligtvis tända ljus och äta något riktigt onyttigt. Har på känn att Rebecca kommer tillbaks sen igen.

Tänkte berätta om min nyårsklänning som jag varit och hämtat idag. Blev inte alls nöjd, och den var inte alls som jag trodde den skulle vara. Lite tråkigt men sant :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0