INLÄGGSIDA alicemazing -

THERE WAS SOMETHING IN YOUR EYES

Julia var här för ett tag sen, fick pratat lite osv. Nu ligger jag och försöker plugga, tar dock en liten paus så jag kan blogga för mina favoriter. (fattar inte hur ni kan vara mina favoriter när jag säkerligen inte känner ens hälften av er ordentligt, men ändå) Har iallafall kommit på hur sjukt mycket som kan hända under ett år, för ca ett år umgicks jag non-stop med Lovisa, jag skulle inte fundera en sekund på att umgås med Julia, jag var med Filip och Mattias några gånger något jag heller aldrig skulle få för mig idag. Haha!  jag bodde i Svalöv, jag gick i nian osv. Men ja, tillbaks till mitt otroligt "roliga liv", som idag består av plugg och läsning.... Ett skott i pannan kanske? Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0