INLÄGGSIDA alicemazing -

BLANDADE KÄNSLOR

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Hej på er! Vet att jag uppdaterat sjukt dåligt idag men har faktiskt inte haft en skitbra dag. Började med att jag kom tjugo minuter försent till nationella provet  för att jag trodde det började tjugo i nio när det i själva verket började tjugo över åtta. Men när jag väl hade skrivit provet kändes det iallafall skitbra så det blev humöret på topp igen. Åt ingen knappt någon frukost men vid elva mötte jag upp mamma i stan och åt lunch, när jag kom hem somnade jag på soffan efter att ha ätit lite. Gick riktigt dåligt på fotbollen och mår riktigt kasst, dels för att jag inte har ätit ordentligt idag men också för att min kropp är trött. Riktigt trött. Måste också berätta hur mycket jag saknar min gamla klass, 1.9.1 när jag satt där på nationella tänkte jag på alla i min klass. Saknar det så otroligt mycket! Nu ska jag äta mat och slänga mig på soffan. Ha det fett!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du slingat ditt hår ?

2012-04-25 @ 07:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0