INLÄGGSIDA alicemazing -

BILDER SEN FREDAG


Hejhej! Ja, jag lever. Har bara valt att inte blogga innan idag, varför vet jag inte. Anyway, imorse trött som jag var gick jag upp klockan sex tog bussen vid halv åtta (eller skulle tagit bussen) men bussafan var försenad så jag missade såklart tåget, sen var det andra tåget sjukt försenat så satt och väntade och frös i tjugo minuter sen tog mitt tålamod slut, jag åkte hem, satte på o.c och somnade. (nu tänker ni, oj skolkarn. Ja, SKOLKARN med stora bokstäver. Men fyfan vad jag är trött på skolan. Det enda som är motiverande är att jag har såpass roliga och fina klasskompisar, annars är det absolut inget annat som lockar. Är sjukt trött på det!!!!) 

Jag känner att jag håller på att bli sjuk. Men mötte ändå Claudia på gymmet och gymmade i lite mer än en timme. Känns bra att fått svettas ut lite baciller som inte hör hemma i min kropp!! Snart kommer världens bästa människa hit, så jag ska duscha sticka och handla och laga mat till oss. Snäll bästis du har Lovisa??? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0