INLÄGGSIDA alicemazing -

FAKE PEOPLE

Jag förstår inte hur man kan lägga sig i en sak som handlar om två personer. Gadda ihop sig flera stycken mot en när personerna i fråga inte vet vad deras vänner säger om dem,  jag hade kunnat kasta så jäkla mycket skit på "er". Men jag väljer att skriva av mig här istället, istället för att lägga ner energi på alla er och skriva vad era vänner har sagt om er. Att lägga sig i saker man vet ytterst lite om och ta någon annans parti när man inte vet hela historien, fine, det kan jag köpa. Men att hoppa på en person det är inte okej! När jag är osams med någon är det väl klart jag berättar det för närmsta vännen, men det är inte så att den personen hoppar på den människan jag är oense med. Det är ju bara så jäkla patetiskt!
Jag kan ha sagt saker i all hast som jag nu i efterhand ångrar. Jag är en människa som vräker ur mig saker när någon gör mig så förbannat upprörd. Och i detta fall kände jag mig otroligt orättvist behandlad inte bara det utan även sjukt sviken av personer jag trodde jag kunde berätta saker för! Satte mig på bussen och hade otroligt ont i magen idag, som tur hade jag fina vänner som åkte buss med mig som jag kunde avbelasta lite ilska och tankar på. 
Nu vet jag att jag inte ska förlita mig på någon som snackar skit om sina bästa vänner, rätt givet att jag någongång blir den personen som det pratas om. Over and out

Kommentarer
Postat av: fia

inte för att vara så men du får ju lite skylla dig själv om dom går emot dig om du nu har sagt något elakt? du säger ju säkert också de till andra människor och det är kanske inte ens hon som bett dom säga de till dig utan tagit eget initiativ och vågar säga de själv till dig. men men... jätte bra blogg annars! kram

2012-02-13 @ 17:15:05
Postat av: Anonym

Bråkat med lovisa?

2012-02-13 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0