INLÄGGSIDA alicemazing -

LUNCH PÅ GREEN

Gjorde minst tio försök att blogga ifrån Iphonen. Min blogg.se app har aldrig klabbat förut också igår läste jag någonstans att en tjejs app klabbade och då tänkte jag bara "in your face bitch, min app fungerar" och nu slog väl karman tillbaks... 

Såhär skulle det iallafall stå för några timmar sen "Har nyss ätit supergod lunch på en restaurang som ligger precis brevid Turning Torso i västra hamnen. Här finns bara ekologisk mat och jag beställde kyckling med couscous, kikärter och rotfrukter. Nu ska mamma på några ärenden och sen ska vi bege oss hemåt. Man längtar ju inte mindre till sommaren nu när solen skiner såhär. Jättemysigt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0