INLÄGGSIDA alicemazing -

TURN THIS CLUB AROUND

Min mamma har åkt till Stockholm där hon ska vara i en hel vecka för att kunna närvara på möbelmässan, det resulterar i att jag ska vara hemma själv i en vecka. PARTY PARTY! Fast nä, ska nog aldrig mer ha fest här igen. Men det betyder att jag ska tvätta, laga mat osv i en hel vecka. Och jag vet inte ens hur man startar tvättmaskinen?! Men det ska jag ta itu med nu. Eller ska iallafall försöka lista ut det. Efter det ska jag föna håret, bädda ner mig i soffan, käka pocorn och göra smoothie. Hoppas ni haft en bra, mysig, rolig, spontan helg! PUSS

Kommentarer
Postat av: olivia

Är det en sida på internet som du redigerar dina bilder eller hur får du de så med din webkamera?

tacksam för svar!

2012-02-06 @ 17:09:57
URL: http://oliviasagaa.blogg.se/
Postat av: fia

var är din bror ? bor han inte hemma?

2012-02-06 @ 17:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0