INLÄGGSIDA alicemazing -

Best friend

Idag pysslade jag ihop en sak till Lovisa, hon har skadat sin fot och jag vet hur mycket fotbollen betyder för Lovisa, såklart har det ju tagit hårt. Åkte iallafall hem och ställde detta utanför hennes hus för någon timme sen!! Allt för min allra bästa vän ❤

Och ni som har läst min blogg ett tag vet att för nåt år sen kom Lovisa hem till mig med "må bättre lådan" när jag var nere. Blev så himla glad!!! Tavlan gjorde jag till Lovisa i julklapp, men passade på att slå in den också och ge den. Den står bara och dammar på mitt rum ju!!

 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hi! Your blog is very good. I get inspiration every time I log in here! Keep up the good work honey

2012-03-05 @ 18:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0