INLÄGGSIDA alicemazing -

Negativt inlägg

Åh vad jag inte tycker om att plugga eller att få ont i mina ben när jag tränar. Det förstör så himla mycket! Jag orkar inte detta längre. Sitter och försöker trycka in samhällsskitet i huvudet men det går ut lika snabbt. Och innan jag tog tag i pluggandet var jag hos sjukgymnasten, fick värmebehandling cyklade lite och tränade balans och styrka. Längtar till när skolan är slut imorgon så jag kan få träna fotboll. Om jag nu kan det. Nego-inlägg. Hörs när jag fått mitt liv tillbaks. Tjingeling


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej du är en jättefin tjej och jag älskar din blogg! men jag undrar en sak, och ja förstår om du inte vill prata om det då det är ditt privatliv men finns din pappa inte i bilden?

2012-03-12 @ 20:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0