INLÄGGSIDA alicemazing -

23 december 2011

Denna lampan valde jag ut på Ikea idag, har velat ha den sen vi flyttade hit men så har inte uttaget i mitt tak fungerat. Men nu hade vi hantverkare här hemma för någon vecka sen som har fixat problemet, så då passade vi på att köpa den idag när vi ändå var på Väla. Inte överdrivet mycket folk ute idag, men ändå tillräckligt för att det ska bli jobbigt och stressigt. Har handlat alla mina julklappar nu och är helnöjd. Hoppas ni får en asbra jul!!!


Oh shit vad jag älskar dig
trots att jag knappt visste vad dom orden betydde. Och det vet jag typ inte ens idag det gick för fort, vi vände blad från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av. Det bästa sex jag haft i hela mitt liv jag nästan skäms över att säga det högt ibland så, skippar vi snacket vi bara vet vad vi vill


Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion vi åt och drack & grät och vi skrattade och vi kom ihop
Som bästa vänner som har tagit det till nästa level där vi bara hoppades men fick se vad som hände!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0