INLÄGGSIDA alicemazing -

Dag 2 - 10 sanningar om mig själv


-Jag har fobi för ormar (igår när det va med en orm på den sista filmen vi såg så skrek jag högt som fan vilket resulterade att alla började skratta åt mig, sen blev det inte mycket tröst eftersom Gabriella sov...)
-Jag blir otroligt lätt sjuk
-Jag älskar att träna fotboll

-Jag kan bli otroligt arg
-Jag festar rätt mycket
-När jag får bra på prov/inlämmningar blir jag alltid JÄTTEchockad. 
-Jag skrattar skithögt
-När jag är arg/har mycket att tänka på springer jag som bäst
-När någon sårar mig så jag blir riktigt ledsen så är mina gränser väldigt vida.
-Jag tycker det är otroligt jobbigt att ha fel, men jag har lärt mig att oftast erkänna mina fel och om inte så skämtar jag alltid bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0