INLÄGGSIDA alicemazing -

FINALLY

Såhär glad är jag just nu!!!
Äntligen säger jag bara äntligen jullov, vinterlov. Kalla det vad ni vill, jag har looovlooovlooov!!! Jag kan sova hurlänge jag vill, vara uppe hur länge jag vill. Detta är så sjukt välförtjänt och som jag redan njuter. Har varit i Malmö med en fin vän och ätit god lunch och även köpt min första julklapp.

Innan det var vi i skolan, körde lekar åt lussebullar och drack julmust. Efter det gick vi till aulan där det var julkabaré. Riktigt duktiga. Först ett rockband typ, sen en sjukt grym kille som sjöng "Hero" på spanska. Jätteduktig! Sen var det en standupkomiker, haha inte så speciellt rolig men han fick väl mig att skratta lite då och då. Sen var det en tjej som sjöng en utav mina favoritlåtar "true colours" riktigt duktig var hon! Sen sjöng lärarna också, vilket var skitkul. Haha! Nu ligger jag och kollar Eva & Adam. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0