INLÄGGSIDA alicemazing -

GÅRDAGEN

Hejhej! Godmorgon, glad 2:a advent eller vad man nu säger. Blev väckt av mamma för en timme sen och då hade hon gjort en jättegod 2a adventsfrukost. Med ägg, bullar, skinka, god juice osv. Jättemysigt! Igårkväll var helt sjukt rolig. Dansade som en galning i kanske cirka 5 timmar, riktigt grym DJ. Tror han hette D Von Niel och är känd i Landskrona/Helsingborg. Jätteduktig!!! Började kvällen med att gå hem till Elin där jag fixade mig och drack goda ananas drinkar. Jättetrevligt! Sen blev vi hämtade och åkte till förfest i Furulund där vi åt tacos, choklad pannacotta och drack gott. Underbar kväll förutom att en tjej hoppade på mina vänner och det blev värsta kaoset, polisen kom och det var verkligen KAOS. Vissa människor är bara för mycket somnade gott i min säng runt fyra-tiden! Nu- Julmarknad med mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0