INLÄGGSIDA alicemazing -

GOD JUL!!

Hejhej, godmorgon osv. Vaknade för några timmar sen åt julfrukost med familjen sen stack jag ut och sprang. Hemskt vad folk snear för att man är ute och springer på julafton, men lite kul när en kille som också är ute och springer gör high five med mig och säger god jul (tror jag) läste bara på hans läppar eftersom jag hade hög musik i öronen haha!! Sen när jag kom hem öppnade vi paketen som låg under julgranen. Min mamma har verkligen träffat mitt i prick. En mockaväska, en jättefin odd molly kofta och ett par kalvskinnstövlar och lampan som jag valde ut igår. Hur nöjd som helst!!! Sen fick jag ett sånt ställ som man kan ställa kameran på av Arne som också var väldigt smart! Har ju alltid lånat hans sånt stativ. Men nu har jag ett helt eget! WEHO:D är hur nöjd somhelst. Men nu ska jag duscha och göra mig i ordning! Vi hörs när vi hörs.

GOD JUL PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0