INLÄGGSIDA alicemazing -

HOPE KARMA SLAPS YOU IN THE FACE BEFORE I DO.


Denna killen och en annan kille ifrån högstadiet åkte jag tåg med häromdagen, kom och tänka på hur mycket jag saknar min förra klass!!

Hejhej! Förlåt för dålig uppdatering, idag har jag varit i skolan några timmar sen åkte jag till väla med emelie. Åt lunch och pratade! Skönt. Sen åkte jag hem och sov några timmar, eller tre timmar för att vara exakt när jag vaknade hade jag sjukt ont i halsen, hostade hela hela tiden och det gör jag fortfarande.. Min hals är helt svullen för att jag hostat så mycket. Så ska nog till Vårdcentralen imorgon... Nu ska mamma laga mat och jag ska plugga. Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0