INLÄGGSIDA alicemazing -

I'M GOING TO MAKE IT.

Without you- Rehab's XS REMIX- PEPPP We found love- Reba'z XS REMIX- ASSSSPEPP

Hejhej! Har varit lite nere idag faktiskt, funderat på vissa saker osv. Fast nu är jag skitglad. Har varit ute en 40-minuters runda, där jag sprang, powerwalkade och körde intervaller. Gick faktiskt sjukt bra, och jag sprang mer än vad jag gick. Nu är jag hemkommen och har precis gjort 100 situps och 100 rygglyft. Fatta hur mycket träningsvärk man får av det? Kvittar faktiskt hur många gånger jag än gjort det så vaknar jag alltid upp med träningsvärk dagen efter. Anyway, nu ska jag göra lite sallad sen ska jag sticka ner och sola. Ni vet om att ifall man äter mer D-vitaminer och solar så blir man mindre deprimerad på vintern. Jag äter iallafall två D-vitamin kapslar om dagen, min mamma brukar säga att det är "sol på burk" dessutom växer håret fortare av det. Det är speciellt bra för människor som är mörkhyade efter som vi behöver mer D-vitamin än vita människor! Bara ett tips :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0