INLÄGGSIDA alicemazing -

OFF TO HELSINGBORG


JAG ÄR FRISK! Och har nästan precis duschat efter att ha varit ute och sprungit/powerwalkat i 45 minuter. Körde lite intervaller på slutet också. Och när jag kom hem så körde jag lite styrka. Blandannat 100 situps och lite armhävningar. Märks att allt det jag byggt upp och all den konditionen jag hade i höstas is all gone. Fast när man väl varit där krävs det inte mycket för att komma dit igen. Idag är jag så jäkla glad. Tillochmed så glad att mamma nyss frågade mig varför jag var så "studsig" vadå "studsig" frågade jag såklart. Sedan mumlade hon bara något och jag sa: Jag är frisk, jag kan träna och ge allt, jag är helt enkelt GLAD.  Vet inte varför men mitt liv känns så perfekt idag på något sätt. Och glad får man vara??!! GLADGLADGLAD. Iallafall, såhär beger mig till Helsingborg med Gabriella. Världens mysoutfit! Puss på er, and hey easy on the drinks tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0