INLÄGGSIDA alicemazing -

Q/A

vad hände med den senaste "mrx"? Och vem var det?
svar: Johan B heter han. Och vi träffades några gånger för någon månad sen. Fast nu är vi vänner
J

Donken eller Pölsemannen?
Svar: Haha, usch. Fast gillar mcdonalds bättre än korv. Korv. Usch!

Vad får du i månadspeng?
Svar: Jag får mitt studiebidrag
J


bor du hos dina riktiga föräldrar?
svar: Jag bor med min biologiska mamma, och min pappa bor i England.

Har din bror flyttat hemifrån?
Svar: I wish. Haha, men nej det har han inte gjort.

bilder på ditt rum igen ?
Svar: Här är bilder på mitt rum.


vad använder du för smink?
Svar: Detta brukar jag använda till vardags + lite bronzepuder. Och till fest brukar jag lägga på någon ögonskugga och ibland eyeliner.




har du komplex ? :)
Svar: Har vi väl alla, jag är minst nöjd med mina lår som är på tok för stora.

vad heter din bästavän, och hur lärde ni känna varandra ?
Svar: Lovisa Wifvesson heter hon. Och vi lärde känna varandra genom våra syskon, men framförallt eftersom vi delade samma intresse. Fotboll!


vad har du alltid med dig i väskan ?
Svar: Beror på vart jag ska men smink, borste, plånbok, dator (om jag ska till skolan) lypsyl, hörlurar, kamera.


kan inte du börja göra videobloggar ? :)
kram :)

Svar: Haha, joo. Men känner mig fett löjlig när jag gör det.

Om du hade fått byta utseende med någon kändis, vem hade du valt då?
Svar: Rihanna, hon är den snyggaste tjejen jag vet.


hur många poäng hade du sista terminen i nian?
svar: 245 eller 250 minns inte riktigt

Oskuld?
hur många isf?

Svar: Nej det är jag inte.
But I never kiss n tell.

hur lång är du?:)
Svar: 1,77 har växt som tusan alltså. Går in i saker hela tiden…

vad är det postivia med dig? Och vad är det negativa?
Svar: Det positiva med mig är väl att jag för det mesta är väldigt glad, spontan, livlig, och impulsiv. Det negativa är nog att jag kan bli så fruktansvärt otrevlig och säga saker jag verkligen inte menar när jag blir, nervös, arg och ledsen. Det är faktiskt rättså läskigt ibland vad jag kan slänga ur mig…

varför är du ovänns med Julia Olodffsson?
Svar: Oboy.. Lång historia. Nästan säker på att hon skrivit denna kommentaren själv också, det skulle inte förvåna mig.. Men hon heter Julia Olofsson. Men ja, vi har haft känslor för samma kille och när han valde mig framför henne så började hon hoppa på mig. Förstår att man känner sig sårad osv. Men det finns ingen anledning till att börja bråka. Sen har det hela bara spårat ut. Men ja. What to do.

hur blev du bra ven med Gabriella Olsson:)?
Svar: Hm. Jag minns faktiskt inte. Men vi har en del gemensamma vänner så genom dem skulle jag tro.

Har du lätt att prata med folk och får du lätt kompisar? jag tycker det är jättesvårt! fin blogg! :)
Svar: Jag är väldigt öppen och har extremt lätt för att få nya vänner eftersom jag älskar att prata och träffa nya människor. Hm. Jag har alltid haft lätt för det, så kan nog inte ge dig några tips. Och tack så mycket!! J

tycker du om grisar? om inte, tycker du om folk som tycker om grisar? jag personligen älskar dom! Vill du va med i min kamp för bättre liv för köttdjuren?! btw! saknar dig din tokstolla och en sista fråga, när ska dina bobbisar sluta växa? Svar: Haha, Louise. Saknar dig med. Och nej dom bara blir större och större och större. Haha, nej. Och förresten jag älskar grisar det är så gott. Revbenspjäll, fläskfilé, köttbullar, bacon<3333. Nej jag skojar. Eller nej det ligger lite sanning i det. Men skulle aldrig äta dina grisar Louise. Dom är skitsöta!!! Puss


Kommentarer
Postat av: Louise

Men alice lilla, jag vill hellte att du äter ekologiska grisar (våra) än sånna som har suttit inne och haft de jobbigt sitt liv, puss på dig!

2011-12-05 @ 23:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0