INLÄGGSIDA alicemazing -

25 november 2011

Önskar jag kunde le såhär idag.....
På så sjukt dåligt humör idag. Kan bero på hur lite sömn jag fått inatt. Har iallafall haft mer eller mindre utbrott på samtliga personer i princip hela dagen. Det som irriterar mig mest är att jag tappat mitt busskort och har nu ersatt det med ett nytt. 300 kr. Chaching. Typ lika mycket som en ny tröja inne på MQ jag ville ha kostar..... Lovisa är snart påväg hit. Hoppas hon får mig på mycket bättre humör. Som vanligt. Spenderar kvällen tillsammans med henne och Gabriella i Svalöv. Nu ska jag kolla Hannah Montana the movie. Hej 12åriga Alle.

Kommentarer
Postat av: Erika Svensson

Jag tycker du ska vara glad, finns här för dig :)

2011-11-25 @ 14:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0