INLÄGGSIDA alicemazing -

EN TREDJEDEL AV DEN JAG VAR GÅR HEM

Hej hopp! Skitfint väder idag så jag har faktiskt passat på att vara ute, har varit ute och sprungit/powerwalkat i en timme, varit nere i stan, handlat tacos, solat, sen åkte jag hem och har precis avnjutit asgod tacos gjord av moi. Trodde jag skulle orka allt på tallriken medtanke på att jag inte ätit något på hela dagen tills nu. Men icke, får ni inte ångest när ni slänger för mycket mat? Jag får... Anyway. ASMÄTT NU! Ska kolla ett avsnitt pretty little liars & vila upp mig lite nu sen ska jag springa en runda ikväll innan Lovisa kommer hit! PEACE

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där ser "inte så gott ut" inte alls!

2011-11-01 @ 17:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0