INLÄGGSIDA alicemazing -

MIN DAG


Amen oj, en viss pajas var lite hårdhänt i helgen.........
Låste in mamma här ett tag.. Haha
En vitamin well och salamipizza till lunch inne på Vapiano med mamma idag!

Hade bara på mig en tröja ifrån gant idag ett par jeans ifrån h&m och en halsduk ifrån vila.


Hejhej bloggen och alla fina läsare!
Har fått gjort många bra saker idag, blandannat så gick jag upp halv tio trots att jag var ledig idag bara för jag glömt rulla ner gardinen och solen lös rakt på mitt ansikte, för en stund trodde jag faktiskt att jag drömde medtanke på vad Berit ställde till med igår, sen har jag tömt mammas lager på jobbet, = cirka sex timmars jobb. Har även fixat pass och cyklat en runda i Malmö. Har även gjort lite mindre bra saker idag, ätit pizza, ätit lite choklad och ätit Burger King till middag. Tur min helg inte är över än. För denna veckan blir det hårdträning!! Efter jobb och allt åkte jag och mamma en runda till entré. Hitta en jättefin blus med öppna armar inne på h&m. Vinröd var den också!! Svinsnygg vill säga. Nu ska jag gå och lägga mig, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0