INLÄGGSIDA alicemazing -

MIN LÖRDAGKVÄLL

Igårkväll runt åtta-tiden mötte jag upp Isabella, Sanna & Lovisa, cyklade till hemmakväll och handlade ett kilo godis, chips läsk och dippa. När vi kom hem så började vi spela "Absolut överrens, eller som hund & katt" haha, det var jätteroligt! Sen kände vi att vi behövde lite fler spelare, så Gabriella kom hit och slutligen kom Sara också. Avslutade natten med skräckfilm och runt 20 över 3 stack tjejerna hem förutom Lovisa som sov över. Imorse blev vi hämtade hyffsat tidigt och lämnade först av Lovisa i Lomma och sen körde vi vidare till Nova där vi fikade och hade lite söndagsmys! Nu har jag precis tränat fotboll, ni anar inte så trött jag är i kroppen. Nu ska jag äta räkor med mamma och sen ska jag slänga mig i soffan i väntan på att någon bra film ska börja. Kommer somna tidigt ikväll det vet jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0