INLÄGGSIDA alicemazing -

NO MATTER WHAT YOU DONE WRONG ALWAYS TRY TO LOOK LIKE THE DOG DID IT

Godmorgon! Såhär begav sig jag och Lovisa på förfest igår. Hade det jäkligt roligt både hos Karolin och på maskeradfesten, dansade nog i 5 timmar utan att överdriva. Hade en sån sjukt rolig kväll, påväg hem runt 2-tiden tog jag och Lovisa av oss skorna. Hade så sjukt jäkla ont, det har jag fortfarande. Skoskav och allt däremellan. Men ja, det var värt det. Roligt att alla var utklädda igår också. Bara en jävligt lyckad lördagskväll med Lovi. Nu ska jag äta frukost, sedan står det träning och plugg på schemat. En bildbomb kommer om någon timme. Håll utkik! Köss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Umgås du inte längre med dom två tjejerna du skrev och la in en massa bilder för ett tag sedan??

2011-11-13 @ 15:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0