INLÄGGSIDA alicemazing -

Q/A

Man blir ju glad. Fast hade nog blivit gladare om du sagt vad du hette, eller det hade varit roligare! Men ja, eftersom jag har rast nu kan jag lika gärna svara. 

Tack så jättemycket! Diet? Jag har inte gått på någon diet haha. Då har du nog missförstått. Jag har bara försökt träna stenhårt för att jag har ett mål. Sen att jag går ner i vikt samtidigt är ju bara positivt. Men har nog gått ner cirka 6 kilo. Och det jag gjorde var att gå ut och springa, gjorde situps osv. Tränade fotboll. Åt inte så mycket kolhydrater. (Fast det gjorde jag nog ändå haha). Och åt mycket mat. Fast nyttig mat. Eller nyttig och nyttig, men mindre onyttig mat iallafall. Nu är det jättejobbigt att jag inte kan äta så mycket, för har ju inte varit så noga med träningen nu de senaste 7 dagarna och äter man för mycket och inte tränar så går man upp i vikt igen. Har varit lite sjuk, haft mycket att plugga och har helt enkelt inte haft tid till att träna. Men nu ska jag ta tag i det igen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är riktigt bra Alice. Stolt över dig /A

2011-11-23 @ 21:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0