INLÄGGSIDA alicemazing -

31 oktober 2011

Var och åt mat på Bella Zara med Jasmine, sen kom Ted dit och höll oss sällskap, sen kom Lovisa sen gick vi ute så träffade vi lite folk ute. Sen bestämde sig jag och Lovisa oss för att gå en runda så gick ner till stan köpte chips, chokladmjölk och läsk!!!
Hur sjukt är det inte att dricka två glas juice, ett glas vatten, ett glas mjölk, två glas juice, vatten igen, vatten på träningen en wild dragon, lite cola och en halv 1,5 liter läsk på en hel dag?! Tror jag var rätt törstig idag. Har förresten haft en rätt göttig helg ändå! Lovisa sover redan så nu ska jag också sova  = stänga av alla alarm och vakna upp till en veckas höstlov framför mig. LML ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0