INLÄGGSIDA alicemazing -

ANSWER

okej, om han vet om det måste han tycka du är en lite stalker. men det är ändå gulligt att du tycker om honom så mycket :)fast, det är ju synd, han håller på med alla! :(¨

Svar: Måste bara försvara mig lite där, stalker? Ja just det. Skriver en text om en kille jag snart känt i två år och haft mer eller mindre känslor för i 1 år. Tror inte någon vet vad vi gått igenom. Och han är en kille med humor bara för han skriver till vissa tjejer betyder det inte att han tycker om dem? Like I care. Skriv inte att du tycker det är gulligt om du ändå bara är ironisk. Blir bara så irriterad på sånna människor. Och dessutom kan jag lova att såsom han håller på med "alla andra" håller han inte på med mig. Blir inte ett dugg orolig när någon skriver så. Vi vet vart vi har varandra  och vi är bara vänner och trivs med det, så sluta försök trycka ner mig nu. 
Hejhej! Somnade direkt när jag kom hem vid fyra-tiden, sov kanske i tre timmar vilket verkligen behövdes. Ska äta middag med mamma nu sen ska jag ut och på en lång powerwalk, längesen jag tränade nu eftersom vi har paus med fotbollen för att vi ska göra byte utav tränare så har jag inte tränat fotboll på cirka två veckor. Anyway, ni får ha en askalas bra kväll! KÖSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

just bring them haters down!

2011-10-12 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0