INLÄGGSIDA alicemazing -

DREAMING IS BELIEVING

Godmorgon! Sjukaste drömmarna jag drömt inatt alltså. Riktigt sjukt, allt ifrån att Britney Spears gick i min klass och att jag la upp en bild på facebook på oss två som 500 personer gillade till att drömma om personer jag verkligen inte tycker om, drömde även att jag handlade godis för 170 kr (eller 177kr för att vara exakt) på gunnarssons med min efterlängtade vän Sigrid, drömde en massa annat också fast det behåller jag gärna för mig själv. Nu ska jag plugga! Köss
Måste också tillägga att det var den sjukaste "i väntan på att bussen ska komma" sitaution i min dröm också. Folk började hoppa på väggar osv. Haha det var bara så sjukt skruvat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0