INLÄGGSIDA alicemazing -

EXCUSE ME YOU'RE A HELL OF A GUY

Är mindre bra på det här med att fota med digitalkamera... 

Men idag har jag iallafall på mig en piké ifrån gant- jeans ifrån h&m- stickad halsduk ifrån gina t- mobilväska ifrån Pagelle och till det hade jag hunter stövlar.

Hej! Hade en jäkla magverk i skolan idag, rätt sjukt hur känslig min mage är för stress osv. Satt verkligen och vred och vände på tåget hem, visste inte vart jag skulle ta vägen faktiskt. Kollade ett avsnitt gossip girl när jag kom hem sen sov jag i cirka två-tre timmar. Nu har jag precis kommit hem ifrån Plan B där jag, Mamma och Joshua åt hemmagjorda hamburgare. Sjukt mätt ska jag nu bege mig ut på powerwalk. Känner att jag behöver få rensa lite i huvudet. 400 besökare igår, kan säga att jag blev överglad. Vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Träffar du ngn kille ?:P

2011-10-24 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0