INLÄGGSIDA alicemazing -

I HATE TO TURN UP OUT OF THE BLUE UNIVITED

Kan inte få nog av denna låten, så sjukt fin! ♥
Hejhej! Usch vad dåligt samvete jag får på något sätt när jag inte bloggar. Jag är ju verkligen asdålig.. But what to do! Jag har ju faktiskt ett liv vid sidan av. Som t.ex idag har jag varit i skolan, efter det hängde Gabbi med hem och precis när vi skulle baka kanelbullar kommer mamma hem med en påse.. haha! (kanelbullensdag idag typ) sen har vi bara legat i soffan, och notera att jag ätit tre kanelbullar idag. Ångest haha, har iallafall varit ute och sprungit/powerwalkat i typ en timme och sen har jag kört lite styrka här hemma. Duktig chey! Har bokat klipptid så imorgon ska jag äntligen klippa mig!!  Hoppas ni haft en askalas dag! Ska hoppa i duschen nu för jag är svettig, puss

Kommentarer
Postat av: elin din feta bästis

Tre? Shit. Mes. Har ätit nio hela kanelbullar. (varav tre av dem var såna stora på eh......(där har dem med nötter på, kanel på, choklad på)(var ju tvungen att prova alla))mmm....

2011-10-04 @ 23:32:41
Postat av: alice

snaaacka om att du kommer bli tjockis nu när du jobbar där!!!!!!! hehuuu

2011-10-05 @ 07:39:13
URL: http://alicemazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0