INLÄGGSIDA alicemazing -

VISST FINNS DET DAGAR SOM JAG KAN VARA SNÄLL OCH LÅTSATS SOM FÖRUT

Lite roligt att jag tog just denna bilden med tanke på att Julia har rött hår, Elin har blivit brunett och jag har klippt mig korthårig!!!
Tjillar just nu med dessa brudarna ovan vilket jag gjort de senaste timmarna, innan det var jag och handlade tårta till min fina vän Elin som fyllde år igår, satte tom i fina söta ljus i tårtan. Anyway vid fyra tiden gick vi lite i stan och mötte upp Julia som har praktik nere i stan som slutade vid fem. Sen tog vi bussen hem och jag cyklade ner till exan och var på möte med fotbollen. Faktiskt asroligt eftersom vi har fått nya tränare som spelar i BoIs a-lag. Ganska coolt! Känner mig otroligt motiverad till att träna nu, inte för att det var något fel på dem förra tränarna men detta känns liksom som om det är  "början på något bra". Nog om det! Helnöjd med min dag, och imorgon ska jag på framtidsjakt med Sas1B = min klass! Ska väl bli, sådär? Fett taggad på att vinna iallafall! KÖSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0