INLÄGGSIDA alicemazing -

BLIR BLIND NÄR ALLA LAMPOR LYSER


Snygga Landskrona-töser!



Hej bloggen! Älskar hur rastlös jag är om dagarna nuförtiden... Detta är andra veckan jag är skollös och detsuger hårt ska ni veta. Vad som också suger är att jag börjar bli förkyld, som tur är ska jag träna ikväll så förhoppningsvis går det väl bort då. Annars? Har varit en sväng hos Elin och ätit frukost eftersom ingenting lockade här hemma... Nu ska jag skriva handel-lista sen ska jag hjälpa mamma att handla (älskar hur 40+ jag låter nu) But what to do när man ändå inte har något att göra.  Ciao

Kommentarer
Postat av: Klara

du kan börja på skolstaden! :D där finns det lediga platser om du vill gå där

2011-09-21 @ 16:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0