INLÄGGSIDA alicemazing -

Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot


Godmorgon! Uppe med tuppen men kan tyvärr inte berätta varför, då spoilar jag en överraskning. Anyway, igårkväll förstördes lite smått. Jag blev jätteledsen över en viss persons beteende, klart jag känt mig sviken innan. Men det tar hårt när man tycker om en person så sjukt mycket och man blir behandlad såhär, jag trodde det vi hade betydde mer än såhär för dig. Men om det är så lätt att kasta bort mer än ett år utav en sån vänskap så vet jag inte om jag känt dig överhuvudtaget.. Jag känner mig så sjukt bortglömd och sjukt liten just nu känner mig helt enkelt lurad på något sätt. Som om vi inte känner varandra längre.  Måste skriva av mig någonstans trots att jag stått och gråtit över telefonen i en halvtimme till Mamma och att jag pratat med Elin och Julia. Så sjukt mycket har gått snett dom senaste veckorna och det här är ju bara att strö salt på såren.  Det har varit en del missförstånd som jag försökt att rätta till, men det blir svårt när personen inte svarar i telefon, inte svarar på sms osv. Hör jag ingenting ifrån dig efteratt du har läst detta så vet vi ju verkligen vart vi har varandra. Jag har ju iallafall försökt rätta till vissa saker.  Nog om det nu ska jag äta frukost med Julia, sen ska jag iväg på lite äventyr och ikväll ska jag på min Morfars 70-års fest och träffa goa släkten på min morbrors restaurang ♥

Kommentarer
Postat av: molle

<3

2011-09-24 @ 11:20:26
Postat av: Carolina

Du kan skriva rakt ut att det handlar om Lovisa för det tror jag alla fattar

2011-09-24 @ 11:24:14
Postat av: alice

Jag väljer väl själv vad jag ska publicera i min blogg och vad jag inte ska publicera!:)

2011-09-24 @ 14:16:29
URL: http://alicemazing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så bra snäckan. Låt ingen trampa på dig. Love u <3

2011-09-24 @ 16:10:32
Postat av: Jullemaaaaan

ojjjj, glömde skriva att ''Du är så bra snäckan. Låt ingen trampa på dig. Love u <3'' var ifrån mig. Haha. Take care stumpan!

2011-09-24 @ 16:11:20
URL: http://yourheartshapedbox.blogg.se/
Postat av: Carolina

Absolut, det är din blog! Jag gillar dig Alice ;)

2011-09-24 @ 17:58:26
Postat av: Alice

Love you to jullsan!!! Du är braaaa



Taack Carolina!!!!:):)

2011-09-24 @ 19:22:38
URL: http://alicemazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0