INLÄGGSIDA alicemazing -

FOLLOW ME


Okej I'm back! Hade ju hela dagen fullbokad igår så blev lite svårt att blogga då tyvärr. Dock var det en riktigt skön Lördag, var ju först på Bröllop som var jättefint. Fällde till och med en tår på cermonin, jättefint!! Sen skyndade jag mig hem och åkte till Elin där det var lite partaj. Hade asroligt, spelade spel, bodyshots, fick smisk. Ja you name it! Bestämde mig senare för att åka till den andra festen som hade spårat ut men vill ändå hälsa på lite folk, fick med mig Lovisa hem och sen chillade vi vidare hos Elin, gick en runda med Tuva sådär vid tre-tiden och mötte senare upp två vänner. Chillade lite till hos Elin och gick sedan ut med Lovisa, F & M. Va hemma vid halv sex, lagom?? Är sjukt trött idag, men har ändå varit ute en runda med Lovisa och kollat BoIs ätit glass och så! Har ni haft en awesome helg???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0