INLÄGGSIDA alicemazing -

IT FEELS GOOD



Nu kommer positiva Alice fram!!! Är så jäkla glad idag faktiskt, asglad! Var och fikade med Lovisa på lilla torg och snackade i några timmar, sen skildes vi åt på malmö central.. Snyft. Fast var asglad ändå för såg en mops.. Åh, ödet att jag ska ha en sån hund alltså.. Ingen snäll människa därute som kan ge mig en???

By the way tvättäkta smile på bilden ovan, är faktiskt så glad idag. Och har inte alls ont i magen! Blev inte ens minsta sur att mannen jag satt brevid på tåget knuffade ner min arm ifrån armstödet hela tiden, även fast det var jag som satte mig där först.... Då är jag typ asglad :D Haha, ska byta om till gosekläder nu. Sen ska jag vila en stund för att senare gå ut och springa. MASSA GLADA KRAMAR IFRÅN MIG TILL ER FINA BLOGGLÄSARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0