INLÄGGSIDA alicemazing -

JAG BLIR ARG

bild 1.

bild 2.


bild 3.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? Sånt här kan förstöra ens kväll, eller jag hela dagen såatt säga. Jag blir så sjukt arg, på folk som inte förstår. Jag är envisast i världen, men jag vet att jag har rätt. Men sen går det inte att diskutera sånt här med folk som saknar förmåga att förstå. Det är så sjukt sorgligt hur vissa är präglade av sina föräldrar vänner osv. Här hemma har vi aldrig haft fördomar om invandrare, vi har däremot fördomar mot folk som gör kriminella saker, invandrare som svensk. Det spelar väl förhelvete ingen roll om poliserna lär sig lite grunder i arabiska för att det inte ska bli missförstånd som det lätt kan bli i situationer mellan en invandrare som inte kan svenska helt och en svensk. Jag menar det blir ju missförstånd mellan poliserna och svenskarna tro fan att det blir det mellan invandrarna och poliserna då? Hur sjukt jäkla inkompetent får man bli... Äh, jag går och lägger mig nu. Jag är SÅ ARG!

Kommentarer
Postat av: Moa

gråta lite.. man känner sej galet maktlös när det kommer till såna frågor. Speciellt med trångsynta bönder, haha.. Det är ganska skrämmande hur folk kan vara så själviska, dom borde se det i större perspektiv. Fy fan alltså :/

Invandringen stärker också Sverige. Ju fler vi blir desto fler sjukhus, skolor, dagis och hus behöver vi. Och då behöver vi fler jobb som kan sköta om allt, t.ex.

Men det är bra att någon blir upprörd och kan lära dom där inkompetenta jävlarna, fortsätt som du gör (: Man måste försöka få folk i sin omgivningn att tänka finare och öppnare.. Mer kan man nästan inte göra.

2011-09-18 @ 00:48:23
URL: http://barablond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0