INLÄGGSIDA alicemazing -

NI VET NÄSTAN INGET OM MIG


Haha, so last year. But what to do!

Är så stolt över mig själv att jag kan borsta av mig sånt här nu.
Det känns skönt att jag mognat sen förra året. Jag menar, förra året kunde jag sitta och gråta över sånna här kommentarer, det tog ashårt på mig.. Det är nog bara fåtal som vet hur jag mådde då. Och det var något som jag berättade mycket senare.  Men nu har jag kommit till underfund med att vadfasen, skriver man så till en annan människa så är man ju antingen så jäkla missnöjd med sig själv eller bara avundsjuk. Sen att jag vet vem personen ifråga är och att jag ser mig som en bättre person i de flesta situationerna (av oss två) är ju en annan femma. Men ja, läs EGOBOOST. Asbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0