INLÄGGSIDA alicemazing -

OM DU LETAR EFTER NÅN SOM SÄGER MITT PÅ LJUSA DAN "JAG ÄR LYCKLIG MED DIG" DÅ SKA DU INTE VÄLJA MIG

Melissa Horn//Innan jag kände dig. Underbart album!

JAG SAKNAR DIG MINDRE OCH MINDRE JAG HAR GLÖMT DIG EN VACKER DAG

Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av. Jag saknar dig mindre och mindre det kommer annat emellan och det är bra jag saknar dig mindre och mindre jag har glömt det en vacker dag när jag träffar gamla vänner har jag ingenting och säga dom, dom ställer för många frågor och jag, jag bidrar inte med nån och jag kan ångra det lilla jag säger eller dra ett allvarligt skämt jag tycker mig höra vad dom tänker ”Är hon så där jämt?”
jag saknar dig mindre och mindre
det kommer annat emellan och det är bra jag saknar dig mindre och mindre jag har glömt det en vacker dag jag kan sitta själv i parken tills solen ändrat färg in i mitt hår jag kan offra allt jag har för ingenting när jag sträcker mig så långt det går

men jag behöver dig
kom hit och rör om
jag behöver nåt och skriva om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0