INLÄGGSIDA alicemazing -

Q/A

Fick en fråga om vem Julia och Elin är. Och det är ju bräschbrudarna, nej men det är två tjejer som jag tycker väldigt mycket om och på sistoende har vi kommit varandra väldigt närma. Trivs väldigt bra med musketörerna!! Men om jag ska berätta lite kort om dessa två så kan jag väl kortfatta det såhär:

Denna tjejen är helt sjukt rolig och får alltid mig på bättre humör... Ni kan tro att hon kan göra roliga saker! Får alltid ont i magen efter några timmar med Julle.. Hennes favvopose ser vi ju ovan.. Hon är duktig på att fixa/färga håret både på sig själv och på andra, duktig på att sminka är hon också. Har jättelätt för att prata med Julia, och när det bara är vi två (brukar bli lite mer seriöst när jag umgås med var och en för sig) så kan vi faktiskt sitta och prata jättelänge! Vilket är superskönt. Glad för diiig gnäggi!!


Som ni ser har hon alltid ett leende på läpparna, ASSÅ ALLTID (typ) När Elin inte har det så är det något som är fel... Hon är gosig, rolig och helt underbar! Min partybrud detta. Bra på att dansa osv. Vet inte riktigt vad vi brukar kalla Elin för eftersom det  nog mer är hon som ger oss smeknamn, såsom Alle, Tullan, gumsan, gnäggi, Rulli, Julle osv... Men ja jag är glad för dig också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0