INLÄGGSIDA alicemazing -

Q/A

Har du slutat på fotboll?
Svar: Nej det har jag inte. Tränade för första gången på 1,5 vecka igår. Har inte mått speciellt bra, därav har jag inte alls haft lust/ork att träna!

Tycker inte att du verkar bortskämd men undrar varför du hattar fram och tillbaka vad gäller skola? Måste ju knännas helknas att gå tillbaka till samma klass igen.
Svar: Haha, "hattar" just det ordet min mamma använder. Nej men jag trivdes jättebra i den klassen och kom närma vissa tjejer som går där. Så det kommer inte alls kännas konstigt. Pratar med någon där nästan varje dag! :)

vilka är dina favorit affär ? och dit favorit märke ? typ som raplh lauren eller gant sånna märke
svar: Oj, ehh svår fråga. Men det är nog Zoul ifrån MQ. Skitsnygg höstkollektion!

Bloggar någon av dina vänner? Vad heter bloggen/bloggarna isf?
Svar: Ja, det gör dem. Kan länka dem! Julia Olsson - Lovisa Wifvesson :)

Vad är det som du har som inte alla andra har?
Svar: Hmm, jag vet inte riktigt. Charmen kanske?


Vad gör du om du faller för en kille?
Svar: Visar att jag är intresserad av honom.

Vad ville du bli när du var liten?
Svar: Ville bli tandläkare tills jag var 13 år kanske!

Vilka är dina största förebilder?
Svar: Detta är min förebild!

Världens finaste mamma!

Vilken är din favorit tv-serie?
Svar: The o.c utan tvekan, och om jag fick välja två. Skulle jag valt Gossip Girl också!

Ångrar du något du inte gjorde?
Svar: Klart man ångrar vissa saker man inte gjort, men vad är meningen med det egentligen...

Bästa gå-ner-i-vikt-tips?
Svar: Sluta äta bröd-pasta-ris-potatis-godis-chips och andra onyttigheter. Då går man faktiskt ner i vikt jättesnabbt om man är noggrann!

Bästa/sämsta med landskrona?
svar: Det bästa med Landskrona är att Elin bor här, att det är nära till Helsingborg, Lund, Malmö, Svalöv. Det sämsta är väl att man inte alltid känner sig så trygg och att det bor rätt konstiga människor här. But hey, vart gör det inte det egentligen.

Hur håller du dig så smal?
Svar: Tycker inte jag är speciellt smal, men när jag försöker vara nyttig så brukar jag skippa bröd-pasta-ris-potatis eller iallafall inte äta så mycket av det. Sen brukar jag försöka bara äta godis på helgerna!

Säg en låt som får dig att tänka på någon du har/haft känslor för!
Svar: Hjärterdams sista sång - Lars Winnerbäck



Du har ju börjat umgås rätt mycket med Julia och Elin, hur tar Lovisa det? För ni är ju inte mera, sen va inte du ovänns med Julia? Svar: Ja det stämmer bra, Lovisa och jag umgås fortfarande. Inte lika mycket nu eftersom vi inte går på samma skola och hon har mycket med fotbollen. Jag och Julia var ovänner och det fanns nog ingen anledning till det. Bara att vi dömde varandra utan att egentligen känna varandra! Men nu har vi ju lärt känna varandra och Julia är en av mina bästa vänner nu :)

Är du oskuld?
Vad är ditt favvo tv program?

Svar: Nej, och har nog inget favortiprogram. Simpsons kanske?

Varför är de så att när man vet vem du är, så vet man att du är jätte bitchig, ta inte illa upp! men de är verkligen de intrycket man får! men när du skriver i din blogg så är du mer förstående och jag vet inte.. jordnära? tjejen som man vill bli vän med och lära känna.. Men den kaxiga tjejen som jag har uppfattat att du är, hon är bara otrevlig.. Hoppas att du inte blev arg nu!
Svar: Oj, hehe. Du kanske har träffat mig när jag varit på dåligt humör då? Tycker mer jag uppfattas som en rolig och jordnära tjej. Men vad vet jag? Kan nog vara rätt kaxig och bitchig ibland, men det är nog mer mot folk som jag inte tycker om alls... För då är jag inte rädd att visa det, om jag inte tycker om någon såatt säga! Jag är iallafall mig själv här i bloggen.

Hej, undrar bara en sak.. vet du hur man ändrar på facebook på sin profil till vänster, förhållande o sånt, fast när man skriver en egen sån?
tacksam
. Svar: Hejhej, du behöver ju inte kommentera med två olika namn på samma ip-adress. Rättså genomskinligt! Anyway, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det faktiskt, men du går in på "förhållande" sen lägger du till en grupp. :)

hejj, nämn din enda riktiga karlek du varit riktigt kär i och varfor?

svar: Hejhej, min enda riktiga kärlek är nog Mattias C. Varför? För jag tyckte vi hade så sjukt roligt ihop. Det har vi fortfarande och klickade riktigt bra. Sen att det blev som det blev mellan oss är ju en annan femma! Det är nog den enda killen jag har tyckt om riktigt riktigt mycket.

Haha, så sjukt ful bild. But still!

har du bra tips på design sidor? till blogg.se?
hur gör man om man vill att headern ska vara ända ut i kanterna?

tack :))

Svar: http://www.designadinblogg.se/ den är jättebra tycker jag! Man klurar alltid ut det tillsist, med alla koderna och sånt. Och han förklarar jättebra! Ingen fara :)

MOTTO?
svar: "why go through life unnoticed"


Tack för alla fina frågor, och hoppas ni är nöjda med era svar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0