INLÄGGSIDA alicemazing -

WE SING WE DANCE WE STEAL THINGS


Jag försöker vara osentimental men nåt idag tvingar mig att se tillbaks, för min vind är full av kvarglömt bagage så du är bjuden till garderoben att gå på en skelettvernissage. Att jag svek min familj och mig själv därtill att mitten på mitt nittiotal var väldigt vilt, att jag sedan dess inte varit änglalik, att jag stirrat mig blind på att förändra mig. Det finns historier, kapitel och detta är bara ett. Ett förlåt är bara början på min samvets-tvätt så med tyngden som detta finger faller på tangenten, det är kanske nu jag slutar att vandra på gränsen.
Text: Timbuktu- Allsång på gränsen
<Hittad på Julias blogg>


Om några helger befinner jag mig troligtvis här med Bräscharna, och vet ni vad? Det ska bli så himla skönt. CAN'T WAIT!

Kommentarer
Postat av: Jullemaaaaan

Du är såååå bra! Längtar till käringön men mina fina snäckoooor!

2011-09-14 @ 10:58:22
URL: http://yourheartshapedbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0