INLÄGGSIDA alicemazing -

GÅRDAGENS OUTFIT

Tröja-hunky dory//byxor-h&m//bikerjacket-h&m//väska-scorett//scor- euro shoe//sjal- lånad av mamma
Såhär begav jag mig till skolan igårmorse. Kom hem för ungefär 20 min sen, det var planerat att jag skulle tillbringa min kväll här hemma tillsammans med Sara. Men efter all tacos bestämde vi oss för att gå ut och gå. Var ute i 1 timme och 50 minuter. Det är sjukt att två så otroligt olika människor har så mycket gemensamt. Känns skönt att ha jag kan prata med henne iallafall. Sen blev klockan så mycket och eftersom vi har samling 10.15 imorgon så kände vi att det var bäst att gå hem och ladda, dvs sova osv. Nu kollar jag Bad Boys med mamma och käkar jordgubbar. Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Mr T

Glömde nämna att du dissade mig ikväll..

2012-04-14 @ 00:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0