INLÄGGSIDA alicemazing -

KOMMENTARER/SVAR

Anonym om MÅNDAG:
Du ska veta att du är en otroligt fin tjej och att jag ser upp till dig! Fortsätt med det du gör Alice. Underbara tjejen!

Svar: Åh tack så hemskt mycket! Vet inte vad jag gör som är så bra, men blir glad när jag får sånna här kommentarer! Tack!!!
Anonym om BLANDADE KÄNSLOR:
Har du slingat ditt hår ?
Svar: Nej har aldrig gjort något med mitt hår, eller la i en toning i augusti typ men den är ju long gone nu!!!

Anonym om FITNESS:
Vad är du mest nöjd med på din kropp?

Svar: Jag är nog mest nöjd med mina ben, får alltid komplimanger om dem och jag tycker faktiskt dem är fina själv.


Har så himla lite inspiration när det gäller bloggen, kan ni inte berätta vad ni vill att jag ska blogga mer eller mindre om? Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0