INLÄGGSIDA alicemazing -

#LOL #YOLO

 
5. Smeknamn? -alle. alleballe
6. Vart bor du? - landskrona
7. Vad gör du på fritiden? - jobbar, festar och är med bästisar 
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - brun, lång, stor näsa, smala ben osv. 
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - näsan. 
10. Vad är du mest nöjd med?- hm, mina ben och tänder.
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - eh, snäll, trevlig, lättirriterad, rolig, osv.
12. Vad vill du jobba som äldre? - modedesigner. Har alltid velat det.
13. Hårfärg? - kastanjebrunt, rött med några ljusa slingor här och där
14. Ögonfärg? - bruna
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Eh, jag gråter extremt lätt. Både när jag är glad, arg, ledsen.
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - öh, tycker om mitt utseende ja-
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - har börjat bry mig mycket mer nu när jag började skolan i helsingborg.
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - kläder, plattång
19. Någon vana? - bloggar, fota, kollar alltid i varje spegel jag går. 
20. Lyckotal? - 7 elr 14
 
 
21. Vad heter din bästa vän? - Har några stycken. 
22. Hur många nära vänner har du? - typ 7. 
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Har bott på ganska många ställen och har typ "en fot överallt" för att jag är som jag är. Pratglad, oblyg osv. Kanske inte är känd, men jag är en människa som har många "som vet vem jag är" och några få som känner mig på riktigt. 
24. Vet många personer vem du är? - Ja.
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Inte på min skola nej, där är jag en okänd tjej_95. 
26. När var du senast med någon kompis? - är med någon just nu fast hon lagar mat.
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - ibland så gör jag faktiskt det.
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? -  Frida
29. Vem sov senast hos dig? - Oj jag vet inte riktigt. Haha
 
Romantik:
 
 
30. Vill du ha ett förhållande? - Både nej och ja. 
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre.
32. Är du kär? - nej.
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - har mina aningar.
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - nej.
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - så långt så möjligt om jag tyckt om honom.
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - ja om jag hade haft någon så
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - om jag blivit kär så ja.
39. I din klass? nä haha.
 
Från kram till sex:
 
40. Har du kramat motsatta könet? - Ja
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - haha då har jag nog gjort det.
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - ja
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - ja
45. Har du pussat den du tycker om? - ja
46. Har du pussat någon inför folk? - ja 
47. Kysst någon inför folk? - ja
48. Hånglat inför folk? - ja
49. Vem var ditt första hångel? - haha, någon kille i danmark.
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - typ 4 eller 5 haha. (LOVISA)
51. Vem är ditt bästa strul? - Haha, lol. Calle lätt
52. Och vem är ditt senaste? - hahah lol.
53. Ditt snyggaste hångel? - lol.
54. Skäms du över att hångla inför folk? - haha nä
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - nej
56. Haft sex överhuvudtaget? - ja.
57. Hur gammal var du första gången? - 14 kanske, eller nyss fyllt 15.
58. Hur många har du haft sex med?- 100/4-20+35-10+7-30 ? hehe
59. Blivit dumpad efter sex? - haha nä.
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - ja
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - legat med nej?
 
 
Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - ormar.
 
63. Har du någon allergi? - nrj
 
64. Vad tänker du på innan du somnar? - vet inte. Nåt oviktigt säkert. Eller nåt jätteviktigt.
 
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Olika väl.
 
HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
 
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig.
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - tjejerna lätt.
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - vet inte riktigt. 
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - tänker alltid på killar?
 
Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - 13-
75. Vänskap eller förhållande? - båda
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - HM tough call.
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? -13
 
Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - nja, my life is faboulous.
81. Isåfall vem då? - nån kändis. Typ Justin Bieber.
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - runka, duscha med massa killar. Haha det finns så mycket.
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Nä haha.
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - fan vad äckligt.
85. Kunna sova ute på vintern? - ja, med massa kläder. 
 
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - USA eller typ nåt varmt land
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - näää
 
Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - 
89. Vad klär du dig i oftast? - ljusa kläder och sjal.
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - absolut.
91. Klär du dig dyrt? - både och.
92. Vad kör du på?-  Kläder ifrån både dyra och billiga affärer.
Vanligt eller något annat? - vanligt
 
Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - nej
94. Haft sex? - nej
95. Fått en kram av en helt okänd? - nej
96. Ringt någon? - ja
97. Blivit uppringd? - ja
98. Funnit kärleken? - nä
99. Kollat på google? -ja
 
SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? - typ 30 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0