INLÄGGSIDA alicemazing -

#OMG #LOL #PATETIC

VISSTE väl att du skulle skriva något patetiskt snart. Men för det första är jag 17 år. För det andra -Jag dricka som en Karl? Det är nog det värsta jag hört. I vårt tjejgäng är jag den som tål minst alkohol. Tror nog Jasseman tar priset (kanske därför hon kallas Jasseman) och för det tredje så vet jag om varför min mage "slagit blackout" eller vad du nu kallar det. Och det har du egentligen inte med att göra men för att klargöra vissa saker för dig så får jag väl berätta det ändå. Jag tror nog inte du vet hur det känns att ha en pappa som bor i England som man knappt har något kontakt med, och när han väl hörde av sig häromdagen så kom det som en bomb. Och min mage är jävligt känslig det vet jag om, och jag är en person som inte tar itu med saker som är jobbiga, istället är det sånt jag ligger och tänker på om nätterna och om någon skulle få för sig att ta upp det så säger jag bara att allt är bra. Men häromnatten så brast det när han hörde av sig, för första gången på väldigt länge vågade jag erkänna för mig själv att jag saknade en pappa, min pappa i mitt liv. Jag känner mig inte hel på något sätt. Då ringde jag och grät i telefonen till mamma, och dagen efter när allt släppt och jag fick pratat ut om det ordentligt med mamma, det var då jag fick så fruktansvärt ont i magen. Sen finns det några andra saker som jag "oroar" mig över som gör att jag får ont i magen lite då och då. Dock inte värt att "hänga ut" dem personerna då dem står mig väldigt nära. Och oj, käkar lite För mycket onyttigt då och då. Hoppsan jag är en gottegris som försöker ändra min livsstil. Jag har käkat nyttigt nu i snart två veckor (eller okej, jag åt pizza och käkade godis typ 2 gånger förra veckan) dels för att ingen orkade laga mat, mamma va inte hemma, och jag va sugen på pizza? Och jag och Rebecca köpte godis osv för att "trösta" mig. Det va en rolig grej liksom. Men det är kul att du drar slutsatser baserat på absolut ingen fakta förutom det jag skriver på bloggen, vilket är ganska lite av vad som händer i mitt liv. Pretty funny! Och jag dricker inte mer än någon i mitt tjejgäng? Tror mig girls kan fylla i med någon kommentar om det också? Patetiska människa.


Kommentarer
Postat av: jasseMAN

ja vad ska man säga? tjejer som är lite avis på alles liv? du vet vad som är bäst för dig och du äter så länge du tycker det är gott, fin som du är!! love u
PS JA DET ÄR JAG SOM KRÖKAR MEST SÅ KOM TILL MIG OM DU VILL NÅGON DANSKJÄVEL

2012-08-13 @ 23:39:45
Postat av: Jennifer

Tror nog du ska skaffa dig lite mer information innan du uttrycker dig om sånt du inte vet ett skit om, cp onödig kommentar av en patetisk jävel!!

PUSS ALLEBALLE, som inte alls dricker för mycket!

2012-08-13 @ 23:40:20
URL: http://johannajennifer.devote.se
Postat av: Emz

Haha förlåt men denna kommentaren gjorde min kväll. Att en person kan ha så lite fritid att den istället lägger ner både tid och energi för att skriva någon konstig kommentar för att försöka få dig att må dåligt är bara patetiskt. DU som skrev kommentaren är patetisk!!!! Finner inget mer passande ord än detta, avundsjuka så det visslar om det!! Och vadå dricker som en Karl? Alice är väl för fan den som dricker MINST som en man. Bara för att man kanske festar mycket betyder det inte att man dricker mycket. Hallå vad fan är det för påstående? Väx upp istället så lär du dig!
Och en sak, vad håller du på med? Du vet att Alice är tusen gånger bättre än dig, därav att du agerar så omoget som du gör. Skärp dig

Du är bäst alleballe <3<3<3<3 POSS PO DAJ

2012-08-13 @ 23:43:43
Postat av: Fridaslida

Förstår inte meningen i att skriva något såhär onödigt och mycket till en person som du nyss gjort! Riktigt patetiskt! Hon äter och tränar och allt det hon vill precis hur mycket och lönge hon vill utan att du ska lägga dig i? Vill hon göra det så gör hon det så varför lägga energi på det?
Som alla andra sagt här också.. Alice dricker minst av oss brudar så innan du vet sanningen kan du ta och hålla käften och sluta hoppa på människor på det viset.
Älskar dig Alice ändra dig inte! Vill ha kvar min alleballe precis så dom du är..
Min gosebjörn!

2012-08-13 @ 23:49:40
Postat av: Nicole

Helt rätt Alice! Ditt liv och du gör hur du vill med de! Bry dig inte om sånt folk som har noll vett i skallen och inte alls vet något om ditt liv egentligen!
Du är superbra och fin som du är! :)

2012-08-14 @ 00:25:33
Postat av: Sara

Säger ba en sak, någon är avis på dig och ditt braiga liv! Patetisk kommentar som inte har någon som helst aning om vad den babblar om..... Idioti haha. Suck på sånna människor, & puss på daj Alice, fina du<3

2012-08-14 @ 00:50:10
Postat av: Anonym

Hahah vilken patetistsl människa . Hah

2012-08-14 @ 14:33:55
Postat av: Amanda

fyfan vad töntigt att lägga sig i någon annans liv och matvanor, det är ju helt upp till dig själv vad du ska göra med din kropp? usch! älskar din blogg förresten, kram!

2012-08-14 @ 16:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0