INLÄGGSIDA alicemazing -

Random


Namn: Alice opebiyi

Ålder: 17

Längd: 1.76

Sko-storlek: 38

Född: I malmeeee

Bor: I Landskrona

Gör just nu: Ligger under täcket i sängen

Allmänna frågor.

Vad är du rädd för: ormar och att förlora min mamma.

Det roligaste jobbet du haft/har: Burger king

Har du körkort och egen bil: Nej det har jag inte.

När tar du ditt körkort: efter 20 juni 2013

När grät du senast: typ förra veckan. Tis /ons/tors natt..

När skrattade du senast: skrattar varje dag.

Vem åkte du bil med sist: Mamsen.

Vem åt du mat med sist: Cecilia

Vem sov du hos sist: Hm. Emelie

Vem sov hos dig sist: Elin

Vad var du rädd för när du var liten: Arga människor.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: tandläkare

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: En gång tror jag. På akuten

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag förlorar någon jag verkligen bryr mig om. Men inget fysiskt.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: när jag avgjorde cupen i harlösa 2009. Det var lycka!

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: inget värt att ta upp här.

Har du någonsin sportat: Har spelat fotboll sålänge jag kan minnas. Kanske därför jag tröttnat.

Någon du ser upp till: Timbuktu, och min mamma.

Vad finns alltid i din handväska: plånbok, busskort, nycklar, necessär, hörlurar.

Har du varit utomlands någongång?: ja, England (typ 5-6 gånger) bott där 2år också. Sen Danmark, Norge och Turkiet.

Vilken plats var finast: Brighton i England är lätt finast. Turkiet är också fint.

Största stad/städer du varit i: Måste va London.

Lite mer personliga frågor.
Har du någonsin tagit eller provat droger: Verkligen inte

Rökt: ja

Snusat: Provade en gång förlängesen, aldrig mer. Fast det luktar gott

Druckit: haha ja..... Partypinglan ju

Har du piercing eller tatuering: Har tatuering och har typ 3 hål i öronen.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Han ska ha stora muskler och snygga kläder. Eller ha fina ögon och gosig rumpa.

Finaste komplimang du fått: haha när någon sa att jag var lik Jessica Alba. För hon kan va en av dem snyggaste människorna på jorden.

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja. Eller jag tror det. Ganska medvetet också.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: ja.

Har du någonsin fejkat en orgasm: haha ja...

Hur många sex-partners har du haft?: 7

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad fast landet är fett mysigt.

Hamburgare eller pizza: hemmagjord pizza in My ❤

Kött eller fisk: kött

Hund eller katt: Mops

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Max lätt

Vin eller Öl: Vin

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Utlandet

Sport eller nyheter: Sport

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Ljushåriga

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Hösten

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0